اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

فینال زودرس لالیگا| مصاف بارسلونا و اتلتیکومادرید برای قهرمانی

  • کد خبر: ۶۶۳۹۶
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
فینال زودرس لالیگا| مصاف بارسلونا و اتلتیکومادرید برای قهرمانی
بارسا و اتلتیکو امشب برای صدرنشینی به‌مصاف هم می‌روند و اگر اتفاق خاصی در هفته‌های آتی رخ ندهد، برنده دیدار امشب قهرمان لالیگا خواهدبود.
به گزارش شهرآرانیوز، فینال اصلی لالیگا از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد. ۲ تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید که به فاصله ۲‌امتیاز، به‌ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول جدول قرار دارند، برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.
پیروزی بارسا بر اتلتیکو این تیم را موقتا صدرنشین خواهد کرد و سپس باید دید یکشنبه رئال برابر سویا چه خواهد کرد. طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا با ۲ غایب قطعی به این بازی خواهد رسید و حضور یک بازیکن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فیلیپ کوتینیو و آنسو فاتی قطعا به بازی برابر اتلتیکو نمی‌رسند و مارتین برایثویت که از ناحیه مچ پا مصدوم بوده و ۴ بازی قبلی بارسا را از دست داده نیز شاید این بازی را از دست بدهد.
 
او البته روز گذشته در تمرین گروهی حاضر بود و باید دید رونالد کومان نامش را وارد فهرست نهایی خواهد کرد یا خیر. فاتی روز پنجشنبه در پورتو تحت جراحی دوباره مینیسک قرار گرفت و برای فصل بعد در‌دسترس خواهد بود. کوتینیو نیز در برزیل دوران ریکاوری را پشت‌سر می‌گذارد.

طبق اعلام کمیته داوران اسپانیا، متئو لاهوس قضاوت دیدار بارسا-اتلتیکو را عهده‌دار خواهد بود. جالب اینکه در بازی هفته پایانی فصل ۱۴-۲۰۱۳ بین بارسا و اتلتیکو نیز لاهوس قاضی میدان بود و اتلتیکو با کسب تساوی ۱-۱ عنوان قهرمانی را کسب کرد. یک گل سالم لیونل مسی نیز توسط کمک‌داور به‌اشتباه آفساید اعلام شد. لاهوس در فصل جاری ۲ بار برای بارسا در نیوکمپ داوری کرده و بارسا توانسته است اوساسونا را ۴ بر ۰ و بیلبائو را ۲ بر ۱ شکست دهد.
 
او برای اتلتیکو، اما ۴ بار امسال داوری کرده است؛ ۲ بار در متروپولیتانو که توانست ۲ بر ۰ بر بتیس و ۱ بر ۰ بر ختافه غلبه کند و ۲ بار هم در زمین حریفان که اتلتیکو در دی‌استفانو به رئال ۲ بر ۰ باخت، ولی در زمین گرانادا ۱ بر ۲ پیروز شد. این هفتمین‌بار است که لاهوس دیدار بارسا-اتلتیکو را قضاوت می‌کند؛ ۳ برد بارسا و ۳ بازی هم مساوی. دیگر‌بازی حساس این هفته از ساعت ۲۳:۳۰ فردا‌شب بین تیم‌های رئال‌مادرید و سویا برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->